Kereta Sewa KL

Kereta Sewa KL

Kereta Sewa KL @ Kereta Sewa Kuala Lumpur

Anda ingin mendapatkan perkhidmatan kereta sewa kl @ kereta sewa kuala lumpur yang murah tetapi selesa, bersih, dan tip top. Susah mendapat kereta sewa murah area kl ?

Teringin nak ronda-ronda Kl tetapi tiada kereta yang sesuai nak guna? Jangan risau. Hubungi je nombor ni 019 2547964.

Kereta Sewa Kl | Nabil Che Kholid

Kereta Sewa Murah Kl @ Kereta Sewa Murah Kuala Lumpur

Sekarang dah ada waze, lagi senang nak jalan-jalan di kl ni. Xperlu pakai grab, uber atau teksi. Sewa kereta je terus, pakai sehari lepastu jalan-jalan la dekat kl ni, lagi puas hati. Betul tak? Lagi satu, kalau ada apa-apa majlis pon lagi senang.

Hendak sewa kereta kl ni senang je. Google je kereta sewa kl @ kereta sewa kuala lumpur da bole jumpa. Hubungi atau whatsapp je kalau nak sewa kereta atau nak tanya apa-apa lagi. Zaman sekarang pon da maju, ada syarikat yang tak tanya banyak, kalau jadi dia minta whatsappkan gambar kad pengenalan dan lesen memandu je. Terus boleh close deal. Tak perlu nak isi borang ni borang tu. Macam Abang kita yang buat kereta sewa ni. Encik Syafiq 019 4043834. 

Variasi Kereta Sewa Kl @ Kereta Sewa Kuala Lumpur

Untuk memenuhi cita rasa korang. Terdapat banyak jenis kereta sewa murah kl ni. Daripada yang sederhana sampailah yang besar. Yang mewah pon ada. Jom kita tengok apa variasi kereta yang ada kalau nak sewa kereta kl ni.

Kereta Sewa Kl | Variasi Kereta

Terdapat banyak lagi variasi kereta sewa ni. Admin cuma update sikit je bagi korang semua tahu sedikit apa jenis kereta sewa yang ada. Yang selalu orang sewa kereta ni kebanyakkanya akan sewa kereta seperti perodua axia, myvi, bezza dan alza. Untuk proton pula seperti saga, persona dan exora. Bagi mereka yang berkemampuan sedikit mungkin akan menyewa kereta sedan seperti honda city, toyota vios, honda accord dan toyota camry. Yang vellfire dan alphard kebanyakkan menyewa untuk kegunaan seperti majlis koporat, perkahwinan dan sebagainya.

Harga Kereta Sewa Kl @ Kereta Sewa Kuala Lumpur ?

Admin akan cerita lebih lanjut berapa kadar harga sewa kereta kl ni. Admin akan bagi purata detail harga kereta sewa, so senang untuk korang pilih dan sewa nanti.

PERODUA

  • Perodua Axia – Harga Rm 100 – Rm 120 Sehari
  • Perodua Myvi – Harga Rm 120 – Rm 150 Sehari
  • Perodua Bezza – Rm 130 – Rm 160 Sehari
  • Perodua Alza – Rm 160 – Rm 190 Sehari

PROTON

  • Saga ( Rm 110 – Rm 130 ) Sehari
  • Persona ( RM 150 – Rm 170 ) Sehari
  • Exora ( Rm 200 – Rm 240 ) Sehari

TOYOTA

  • Vios ( Rm 230 – Rm 250 ) Sehari
  • Avanza ( Rm 220 – Rm 240 ) Sehari
  • Innova ( Rm 270 – Rm 290 ) Sehari
  • Alphard & Vellfire ( Rm 650 – Rm 700 ) Sehari

HONDA

  • Jazz ( Rm 180 – Rm 200 ) Sehari
  • City ( Rm 220 – Rm 250 ) Sehari
  • Accord ( Rm 280 – Rm 300 ) Sehari

Itulah kesimpulannya senarai kadar harga bagi sewa kereta kuala lumpur. Murah kan? So bolehlah budget2 sendiri bila nak sewa kereta nanti.

So untuk memudahkan korang mendapat kereta sewa nanti. Hubungi saja sahabat saya Encik Syafiq di talian 019 404 3834.

One Comment to “Kereta Sewa KL”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *